Která cesta je pro vás ta pravá?
Rozhodování mezi online video-kurzem a prezenčním kurzem může být složité. Obě formy přípravy mají své silné stránky. Připravili jsme pro vás detailní srovnání, abyste si mohli vybrat variantu, která bude nejlépe vyhovovat potřebám vašeho dítěte a vaší rodiny. Naším cílem je, abyste měli jistotu, že volíte tu nejlepší možnou přípravu.
Co přesně je náš online video-kurz?
Představte si to nejlepší z našich úspěšných prezenčních kurzů, ale bez jakýchkoliv kompromisů a s mnoha výhodami navíc. Není to jen "další online kurz", je to kompletní a ověřený systém přípravy.
Digitální dvojče prezenční výuky
Každá online lekce obsahuje plnohodnotný a detailní výklad látky obsahově shodný s prezenční lekcí přípravného kurzu. I když se jedná o online formu, má výuka spád, je interaktivní a z naší zkušenosti víme, že děti baví.
Totožné příklady a materiály
Obsah, který probíráme, příklady ve videích i všechny pracovní listy ke stažení jsou naprosto shodné s těmi, které dostávají studenti na našich prezenčních kurzech. Vaše dítě tak získá naprosto stejnou bázi znalostí.
Výklad, který předjímá dotazy
Online lekce jsou často delší než jejich prezenční protějšky. Důvod je prostý: z letité praxe víme, na co se děti nejčastěji ptají, a tyto odpovědi rovnou zapracováváme do výkladu. Učíme proaktivně a do hloubky.
Nezůstanete na to sami
Video-kurz není jen o videích. Je to kompletní služba. Součástí je i naše plnohodnotná živá podpora, kde se studenti mohou kdykoliv doptat na cokoliv, co jim není jasné.
Online video-kurzy staví na tom nejlepším z naší prezenční výuky
Nešli jsme cestou kompromisu. Vzali jsme náš léty ověřený a úspěšný prezenční kurz a jeho DNA jsme plně přenesli do online prostředí. Získáváte tak naprosto shodnou kvalitu, navíc s výhodami, které prezenční forma z principu nemůže nabídnout.
Vlastnost
Náš online kurz s podporou
Prezenční kurz
Kvalita výuky a lektor
Náš online kurz
Totožný zlatý standard. Stejný obsah, ověřená metodika a stejný lektor, který garantuje kvalitu. Vše, co funguje, jsme přenesli online.
Prezenční kurz
Zlatý standard. Osobní kontakt s lektorem a zavedený systém výuky jsou základem, ze kterého plně vycházíme.
Prostředí bez obav
Náš online kurz
Bezpečný prostor pro dotazy. Dítě se může na cokoliv zeptat v online dotazovně bez strachu, že se ztrapní před spolužáky. To odbourává psychický blok a podporuje učení.
Prezenční kurz
Přímá interakce je výhodou, ale někteří studenti se mohou ostýchat zeptat na něco, co ostatní zdánlivě chápou.
Možnost opakování látky
Náš online kurz
Klíčová výhoda pro hluboké pochopení. Dítě si může každou pasáž pustit znovu, dokud si není 100% jisté. To v běžné hodině není možné!
Prezenční kurz
Funkční, ale s limity. Lektor se snaží látku vysvětlit co nejlépe, ale v čase hodiny je omezená možnost vracet se k probraným tématům.
Možnost začít kdykoli
Náš online kurz
Okamžitý start. Nemusíte čekat na září. Můžete začít s přípravou kdykoliv, i během prázdnin, a postupovat vlastním tempem.
Prezenční kurz
Pevné datum zahájení. Kurzy mají stanovený začátek, kterému je nutné se přizpůsobit a včas se přihlásit.
Vhodné i jako doplněk
Náš online kurz
Ideální pro opakování a doplnění látky z prezenčního kurzu. Dítě si v klidu projde témata, kterým v hodině plně neporozumělo.
Prezenční kurz
Je hlavní formou přípravy. Pro systematické doplnění je nutné hledat další ucelené zdroje.
Společný čas s rodiči
Náš online kurz
Ideální příležitost (nejen pro páťáky). Můžete společně procházet lekce a být dítěti oporou. Posiluje to vztah i jeho sebevědomí.
Prezenční kurz
Podpora samostatnosti. Dítě se učí v kolektivu a příprava probíhá bez přímé účasti rodičů.
Finanční úspora
Náš online kurz
Výrazně dostupnější. Ušetřené finance za kurz i dopravu můžete investovat do dalších aktivit pro dítě nebo celou rodinu.
Prezenční kurz
Vyšší cena odráží náklady na pronájem učeben, materiály a omezenou kapacitu kurzu.
Co říkají rodiče na naše kurzy
Zkušenosti těch, kteří již naše online video-kurzy vyzkoušeli.
Časté dotazy ke srovnání
Odpovědi na otázky, které vás mohou při rozhodování napadnout.
Naše kurzy: Pokrývají 100 % požadavků CERMAT
Nejste si jisti, co všechno se vaše dítě musí naučit? Připravili jsme pro vás přehledné srovnání oficiálních požadavků CERMAT s obsahem našich kurzů. Získejte jistotu, že vám nic neunikne.
| Kapitola | Požadavek | 5. třída (8letá g.) |
7. třída (6letá g.) |
9. třída (4leté o.) |
|---|---|---|---|---|
| Číslo a proměnná | Přirozená čísla do milionu | |||
| Číselná osa, porovnávání | ||||
| Základní početní operace | ||||
| Pojmy (sčítanec, dělitel...) | ||||
| Písemné dělení, násobení | ||||
| Části celku, zlomky (základy) | ||||
| Desetinná a záporná čísla (zápis) | ||||
| Dělitelnost, prvočísla | ||||
| Druhá mocnina, odmocnina | ||||
| Operace s celými čísly | ||||
| Racionální čísla, perioda | ||||
| Operace se zlomky | ||||
| Procenta, promile | ||||
| Poměr, trojčlenka | ||||
| Finanční matematika (úrok, daň) | ||||
| Výrazy s proměnnou | ||||
| Lineární rovnice | ||||
| Soustavy rovnic | ||||
| Závislosti, vztahy a práce s daty | Jednotky času, hmotnosti, délky | |||
| Práce s daty (tabulky, grafy) | ||||
| Úměrnost, měřítko | ||||
| Aritmetický průměr | ||||
| Soustava souřadnic | ||||
| Statistické pojmy (četnost) | ||||
| Geometrie v rovině a v prostoru | Základní rovinné útvary | |||
| Rýsovací potřeby a techniky | ||||
| Osová souměrnost (základy) | ||||
| Obvod a obsah (základy, síť) | ||||
| Základní prostorové útvary | ||||
| Úhly (typy, měření, výpočty) | ||||
| Vlastnosti trojúhelníků, čtyřúhelníků | ||||
| Konstrukční úlohy (sss, sus, usu) | ||||
| Shodnost trojúhelníků | ||||
| Objem a povrch (krychle, kvádr, hranol) | ||||
| Pythagorova věta | ||||
| Kružnice, kruh (vlastnosti, výpočty) | ||||
| Podobnost trojúhelníků | ||||
| Rotační válec (objem, povrch) | ||||
| Nestandardní aplikační úlohy | Matematizace, úsudek, schémata | |||
| Objevování zákonitostí | ||||
| Kombinatorika (bez vzorců) | ||||
| Prostorová představivost | ||||
| Slovní úlohy ve formátu CERMAT testů | Slovní úlohy dle Cermat testů na všechnu požadovanou látku |
| Oblast | Požadavek | 5. třída (8letá g.) |
7. třída (6letá g.) |
9. třída (4leté o.) |
|---|---|---|---|---|
| Porozumění textu | Porozumění textu (vč. tabulek, grafů) | |||
| Využití informací z definice | ||||
| Rozpoznání hlavní myšlenky a nadpisu | ||||
| Odlišení podstatných informací, klíčová slova | ||||
| Posouzení úplnosti sdělení | ||||
| Porovnání informací z různých zdrojů | ||||
| Odlišení faktů od domněnek | ||||
| Odlišení názorů a hodnocení autora | ||||
| Rozpoznání manipulace v reklamě | ||||
| Rozpoznání prvků manipulace a nadsázky | ||||
| Komunikační a slohová výchova | Uspořádání, doplnění a odhad pokračování textu | |||
| Obracení se na čtenáře | ||||
| Vhodnost jazykových prostředků | ||||
| Komunikační funkce výpovědi a interpunkce | ||||
| Rozpoznání zákl. útvarů (dopis, vypravování...) | ||||
| Rozpoznání funkce, účelu a záměru textu | ||||
| Rozpoznání rozš. útvarů (e-mail, charakteristika...) | ||||
| Respektování komunikační situace | ||||
| Posouzení vhodnosti textu | ||||
| Rozpoznání pokroč. útvarů (úvaha, výklad...) | ||||
| Pravidla českého pravopisu | Lexikální pravopis | |||
| Morfologický pravopis (koncovky) | ||||
| Syntaktický pravopis (shoda, čárky v jedn. větě) | ||||
| Psaní čárek v souvětích | ||||
| Pravopis běžně užívaných slov přejatých | ||||
| Slovní zásoba, tvoření slov | Význam slova v kontextu | |||
| Přísloví, rčení, pranostiky | ||||
| Slova nadřazená, podřazená, souřadná | ||||
| Synonyma, antonyma, homonyma | ||||
| Slova citově zabarvená, zdrobněliny | ||||
| Spisovnost a nespisovnost | ||||
| Stavba slova (kořen, předpona, přípona) | ||||
| Ustálená slovní spojení | ||||
| Nahrazení přejatých slov českými ekvivalenty | ||||
| Původní a přenesený význam slova | ||||
| Skladba | Věta jednoduchá a souvětí, základní skladební dvojice | |||
| Podmět (vyjádřený, nevyjádřený, několikanásobný) | ||||
| Přímá a nepřímá řeč | ||||
| Základní větné členy (předmět, přívlastek, PUM, PUČ...) | ||||
| Věta hlavní a vedlejší, základní druhy VV | ||||
| Přísudek jmenný se sponou, významové poměry | ||||
| Tvarosloví | Určování slovních druhů | |||
| Mluvnické kategorie podstatných a přídavných jmen | ||||
| Mluvnické kategorie sloves (osoba, číslo, čas...) | ||||
| Určování druhů zájmen | ||||
| Stupňování přídavných jmen a příslovcí | ||||
| Slovesný vid | ||||
| Literární výchova | Základní literární pojmy (próza, poezie, verš, rým) | |||
| Vybrané literární žánry (bajka, pohádka, pověst) | ||||
| Rozlišení uměleckého a neuměleckého textu | ||||
| Literární druhy (lyrika, epika, drama) | ||||
| Pokročilejší žánry (balada, fantasy, sci-fi) | ||||
| Pokročilejší pojmy (kompozice, metafora, kontrast) |
Stále si nejste jistí?
Nejlepší je si vše vyzkoušet na vlastní kůži. Objevte, jak efektivní a pohodlná může být příprava na přijímačky s námi.